среда, 29 октября 2014 г.

Наступність в роботі дошкільного навчального закладу та школи

     Школа не повинна вносити
різкого перелому в життя дитини.
 Нехай, ставши учнем, дитина
продовжує робити сьогодні те,
що робила вчора.
Нехай нове з'являється в її житті   

 поступово і не збентежує
лавиною переживань.
                                                                 
                                                                                               
 В.О. Сухомлинський

                         

                                      Робота з дітьми

·         екскурсії в школу;
·         відвідування шкільної бібліотеки; 
·         знайомство та взаємодія дошкільнят з учителями та учнями початкової школи; 
·         участь у спільній освітній діяльності; 
·         виставки малюнків і виробів; 
·         спільні свята (День знань, посвята в першокласники, випускний в дитячому саду тощо)      і спортивні змагання дошкільнят та школярів;
·         участь у театралізованій діяльності; 
·         відвідування дошкільнятами адаптаційного курсу занять, організованих при школі (заняття з психологом, логопедом, музичним керівником і ін. фахівцями школи).

                                                  Взаємодія педагогів:

  • спільні педагогічні ради (ДНЗ і школа); 
  • семінари, майстер-класи; 
  • круглі столи педагогів ДНЗ та вчителів школи; 
  • психологічні та комунікативні тренінги для вихователів та вчителів; 
  • проведення діагностики з визначення готовності дітей до школи; 
  • взаємодія медичних працівників, психологів ДНЗ і школи; 
  • відкриті покази освітньої діяльності в ДНЗ та уроків в школі; 
  • педагогічні та психологічні спостереження;
  • засідання творчих груп;
  • спільні методичні об’єднання
​                                                                                













       

Співпраця з батьками:

  • спільні батьківські збори з педагогами ДНЗ та вчителями школи; 
  • круглі столи, дискусійні зустрічі, педагогічні «вітальні»; 
  • батьківські конференції, вечори запитань і відповідей; 
  • консультації з педагогами ДНЗ і школи; 
  • зустрічі батьків з майбутніми учителями; 
  • дні відкритих дверей; 
  • творчі майстерні; 
  • анкетування, тестування батьків для вивчення самопочуття сім'ї напередодні шкільного життя дитини і в період адаптації до школи; 
  • ігрові тренінги та практикуми для батьків дітей дошкільного віку; 
  • візуальні засоби спілкування (стендовий матеріал, виставки, поштовий ящик питань і відповідей);





                  











                          



      Портрет випускника дошкільного закладу

  Проявляє інтерес до навколишнього світу і взаємин людей;
  Має сформовані уявлення про доброту, гуманність, чесність, справедливість як важливі якості взаємин між людьми;
  Ознайомлений з правилами пожежної безпеки, вуличного руху, безпеки у побуті, та правилами поведінки з незнайомими людьми;
  Має уявлення про державу та її символи;
  Чітко і правильно вимовляє звуки рідної мови, має розвинене граматично-правильне та зв’язне мовлення;
  Має розвинену дрібну моторику рук;
Має уявлення про основні одиниці мовлення (звук, слово, речення)
 Уміє лічити в межах 10, робити нескладні усні обчислення, розв’язувати арифметичні задачі;
  Здійснює серіацію за величиною, довжиною, масою, об’ємом, орієнтується у просторі і часі;
  Має розвинену інтелектуальну активність;
  Малює, ліпить, робить аплікації, використовуючи нетрадиційні техніки зображення предметів;
  Уміє розрізняти музичні твори, танцювати, відтворюючи в рухах ритмічний малюнок;
 Самостійно організовує і здійснює театралізовано-ігрову діяльність





Комментариев нет:

Отправить комментарий