УВАГА! ДІТИ НА ДОРОЗІ!
Для чого дітям правила вивчати?
Для чого дітям їх потрібно знати?
А щоб в безпеці завжди жить,
В біду не потрапляти.
Бо на дорогах тих пригод -
Не можна всіх передбачати.
Звільни себе від перешкод
І буде легше жити.
А перешкода - незнання,
Це завжди заважає.
Іти по світу навмання
Погано. Кожен знає.
Дорожня грамота в дошкільному навчальному закладі
№6 "Світлячок" - відеофільм.
№6 "Світлячок" - відеофільм.
З нами разом проживають.
І дівчаток, і хлоп'яток
Дорожній грамоті навчають!
Правила руху в нашій країні
Для пішоходів усюди єдині.
Знати добре їх повинні
і хлоп'ята і дівчата
І зайці і тигренятка,
а також дорослі люди
от тоді порядок буде!
Любіть себе та інших поважайте
Своє життя й здоров'я бережіть.
І правильну дорогу вибирайте
Якщо до старості бажаєте дожить.
План заходів
з профілактики дорожньо-транспортного травматизму
в дошкільному навчальному закладі №6 "Світлячок"
на 2012-2013 навчальний рік
№
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
І
|
Організаційна робота
| ||
1.1
|
Допомога вихователям у складанні планів роботи з профілактики безпеки дорожнього руху на рік
|
вересень-жовтень
|
завідувач
|
1.2
|
Оформлення куточків безпеки дорожнього руху в групах
|
вересень
|
Вихователі
|
1.3
|
Консультація для педагогів «Формування у дошкільників свідомого ставлення до особистої безпеки та безпеки тих, хто поруч»
|
жовтень
|
завідувач
|
ІІ
|
Методична робота
| ||
2.1
|
Оформлення виставки в методичному кабінеті
|
вересень
|
завідувач
|
2.2
|
Поповнення методичного кабінету і груп методичною, дитячою літературою та наочними посібниками
|
протягом року
|
Завідувач
вихователі
|
2.3
|
Контроль організації роботи з дітьми на тему «Дорожня абетка»
|
Раз на квартал
|
Завідувач
|
2.4
|
Обговорення проблеми дорожньо-транспортного травматизму на засіданні педагогічної ради
|
листопад
|
Завідувач
|
2.5
|
Відкритий перегляд заняття в старшій групі «Нам на вулиці не страшно»
|
вересень
|
Вихователі
|
2.6
|
Конкурс дитячих робіт на тему «Правила дорожнього руху»
|
вересень
|
Вихователь старшої групи
|
2.7
|
Добір і систематизація ігор у всіх групах з теми «Правила дорожнього руху»
|
протягом року
|
Вихователі
|
ІІІ
|
Робота з дітьми
| ||
3.1
|
Цільові прогулянки:молодші й середні групи;старші групи
|
раз на два місяціраз на місяць
|
Вихователі
|
3.2
|
Ігри (рухливі, дидактичні, сюжетно-рольові, театралізовані)
|
щомісяця
|
Вихователі
|
3.3
|
Тематичні вечори
|
раз на квартал
|
ВихователіМузичний
керівник
|
3.4
|
Заняття в групах:з ознайомлення з навколишнім світом та розвитку мовлення;з образотворчої діяльності;з конструювання
|
раз на квартал
|
Вихователі
|
3.5
|
Читання художньої літератури, заучування віршів, відгадування загадок про дорожній рух
|
протягом року
|
Вихователі
|
3.6
|
Ляльковий театр «Загадки вулиці»
|
ВихователіМузичний керівник
| |
ІV
|
Робота з батьками
| ||
4.8
|
Загальні батьківські збори: питаня «Дорожня абетка» (із запрошенням представника ДАІ)
|
жовтень
|
Завідувач
|
4.9
|
Оформлення папки-пересувки «Правила дорожнього руху»
|
листопад
|
Вихователі
|
4.10
|
Участь батьків у підготовці та проведенні занять з вивчення правил дорожнього руху
|
раз на квартал
|
Завідувач
|
V
|
Міжвідомчі зв’язки
| ||
5.1
|
Участь представника ДАІ у проведенні загальних батьківських зборів
|
жовтень
|
Завідувач
|
5.2
|
Участь інспектора ДАІ у проведенні занять з вивчення правил дорожнього руху
|
раз на квартал
|
Завідувач
|
5.3
|
Залучення школярів ЗОШ №7 до виготовлення атрибутів для ігор та проведення тематичних занять
|
протягом року
|
Завідувач
|
Перелік занять у групах по темі «Дорожній рух»
Вид заняття
| ||
Група раннього віку
| ||
Ознайомлення з навколишнімта розвиток мовлення(один раз на квартал)
|
Образотворча діяльність(один раз на квартал)
|
Конструювання (один раз на квартал)
|
· Розглядання іграшкового вантажного автомобіля
· Розглядання картинки із зображенням автобуса
· Розглядання дидактичної картини «Вулиці міста»
|
· Малювання «Зебра на дорозі»
· Ліплення «Світлофор»
· Малювання «Світлофор»
|
· «Доріжки»
· «Вагончики»
· «Машина»
|
Молодша група
| ||
· Розглядання іграшкового вантажного автомобіля
· Розглядання дидактичної картини «Вулиці міста»
· Порівняння іграшок автобус і автомобіль
· Заучування вірша Ярослава Пишумова «Машини»
· Заучування уривка з вірша Аркадія Сєвєрного «Світлофор»
|
· Малювання «Вагончики метро», «Світлофор», «Колеса до вагончиків», «Наша вулиця»
· Аплікація «Світлфор», «Автобус»
· Ліплення «Світлофор» (на сілуеті), «Колеса великі та маленькі»
|
· «Доріжка»
· «Ворота широкі та вузькі»
· «Вулиця» (будинки та дорога)
|
Середня група
| ||
· Розглядання пасажирського та вантажного транспорту
· Порівняння автобуса й тролейбуса
· Бесіда з розгляданням ілюстрацій «На чому їздять люди»
· Бесіда «Що я бачив, коли йшов до дитячого садка»
· Бесіда «Які бувають машини?»
· Заучування вірша Сергія Міхалкова «Світлофор»
|
· Аплікація «Вантажівка»,
«Автобус»
· Малювання
«Вантажівки», «Машини на дорозі»
|
· «Міст для транспорту»
· «Трамвайчик»
· «Автобус» (із паперу)
|
Старша група
| ||
· Розглядання дидактичної картини «Перехрестя»
· Бесіда з розв’язанням проблемних ситуацій
· Розповідь вихователя «Службовий транспорт»
· Бесіда за дидактичною картиною «Машини на мосту»
· Бесіда «На чому люди їздили і їздять»
· Бесіда «Вулиця міста»
· Читання оповідання Миколи Носова «Автомобіль»
|
· Малювання «Вулиця міста», «Регулюване перехрестя», «Дорожні знаки», «Автобус із прапорцями їде вулецею»
· Аплікація «На нашій вулиці», «Які бувають вантажні автомобілі», «Тролейбус»
· Колективна робота «Вулиця, на якій розташовано дитячий садок» (малювання та аплікація
|
· «Мости для різного виду транспорту», «Світлофор» (з паперу)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий